Update sen sist

ja det var ju längesen jag var inne och bloggade *wohahahaha* så jag tänkte att nu måste jag nog så ni inte blir ledsna och undrar var jag är ;-)

Jag och Freddan har varit ute på il tomto och lekt rövare, dvs jag har slängt grejer till honom och han har sprungit som en tosse av och an, glad som en .... just det, vov! Tänkte först dra ut på ängarna, men det blåser så det står härliga till här och jag tror att vov skulle blåst bort. Tänk dp i långlina, uppe i luften, som en ballong liksom!!

Nu tar vi igen oss, jag med kaffe och Freddan i sin bädd med filten kring sig!

Garage-letet förresten, det bar inte den frukt jag ville, men jag hittade de här i stället

dvs min web-kamera och braiga hörlurarna till ... de har legat gömda i dåligt märkt låda de med, hittade av Sherlock-Mia idag, trallala! Hoppas de funkar fortfarande också, de va ju nya nyss ju ;-)

Över och ut, så var update-inlägget slut!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2009-09-04 / 19:06:57

Åh lala skall du säga din smygshoppare,hihi...

man tackar för alla överösande komplimanger,damen är inte helt tokig hon heller;)


Postat av: Dvärghundspossenn
URL: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok 2009-09-04 / 20:17:50

Påminner mej om när jag försökte spåra med Pietro i ren storm... http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8261162


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2009-09-06 / 18:47:46

Jag skulle också behöva gå igenom förråd och vinden men det tar emot på något sett......



Jag får inte till det där med kl. på bloggen ska försöka ta hlälp av någon.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?