Olje-paus

tänkte jag ta, samtidigt också en tanke-paus, vilket medför ett blogginlägg!

Kulören var inte som tänkt, men jag väljer att tänka att mitt tråg är
HALVFULLT
och inte HALVTOMT
det gör vilken dag som helst med såna här mishaps lättare att bära.

Min tanke-paus - vad har hänt på det år som gått sen förra FÖRSTA MAJ?

Ett axplock från oss:

Vi köpte en fin liten husvagn, campade med den och bytte upp oss innan säsongen var slut - NEW CAMPERS make mistakes that's for sure - trevliga
camping-veckor blev det oavsett.
Trevliga, roliga och udda människor mötte vi på vår resa, underbart minne!

Vi träffade familj och vänner mycket och gärna, alltid lika bra minnen, varje år känns svåröverträffat!

Reste till THASSOS för tredje gången och bror med barn kom som sig bör vår andra vecka - härliga dagar med sol, bad, god mat och dryck, trevliga möten för oss alla - mmmm drömmer mig dit!

Vi utökade familjen med en liten Prins-pojke - den lilla men ack så goa illertrillern Goliat vann våra hjärtan och nu förgyller han, precis som Fred, alla våra dagar!

Jag gick kurs, men hela familjen fick glädje av den - vi lär oss vidare tillsammans och det är fantastiskt varje dag, vilken härlig kunskap att få och den är lätt att bära!

Nya vänner kom i vår väg, gamla hittade vi tillbaka till - härlig känsla att våga räcka ut handen, både till de nya och de gamla!

Reste till underbara staden LONDON, först med familjen och min käre far,
sedan igen bara vi och träff med LindaPlinda o hennes Patrik, najz!
Goa minnen, på olika sätt, men goa likväl!

Vi blev DISSADE av ett fåtal, men HISSADE av så många fler - vi får nöja oss med det och tänka att de som HISSADE kanske ändå visste vad de gjorde då de ju var så många fler *fniss*

Vi har månat om varandra och familjen, våra vänner, ja alla nära och kära och det fortsätter vi såklart med framöver, it's a win-win situation nämligen - ju mer man ger, desto mer får man!

Tack alla för året som gått tills nu, det år som började med
1 maj 2009
och slutar idag 30 april 2010,
utan er hade vårt axplock blivit så fattigt, så fattigt - nu är vi rika i våra hjärtan,
för ni bor ju där!

Tillbaka till arbetet och tankarna får vila en stund!
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-04-30 / 13:14:57

det hinner hända en hel del på ett år både bra och mindre bra saker :)



Det ska bli så mysigt att sätta ut vagnen!



Ha en bra Valborg ni också =)



Kram


Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2010-04-30 / 13:32:56

Japp, och på vintern var det snö...MYCKET snö...VARJE vinter :-)


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-04-30 / 16:10:35

Du har hunnit med en hel del. Vet inte ens om jag skulle komma ihåg allt man gjort under ett år. Hahaha lite senil är man allt.



Igår var det jättetrevligt och produkter var jättebra men dyrt. Det setet jag ville ha kostade 2800. Lite väl att lägga på nyllet.



Här ska vi äta lite gott och mysa ikväll.



Hoppas du får en trevlig valborg!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-04-30 / 17:43:23

Åh du ör så rar MiaPia fikon flinga;)

Ja garderobsblommorna är underbara o fina tycker jag, gillar gröna växter!

Ush nu regnar det o vi bara slappar järnet,det får man,happy valborg strumpan;)


Postat av: Sara
URL: http://www.februaritjej.se 2010-05-01 / 00:23:53

Bor du i grekland nu?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?