Rapport

från de sömnigas skara på Lärkan 2.

Gårdagskvällen med SÅ SKA DET LÅTA genomleds ömsom i tondövhetens tecken, i PETRA MEDES och PETER MAGNUSSONS tappning), ömsom i skratt av samma personers tokroligheter där i programmet, samt slutligen i underbara sångprestationer PERNILLA WAHLGRENS och TOMMY KÖRBERGS.

Är helt ärligt inte ett stort fan av Petra, jag får liksom ticks när hon är i rutan, för mig är hon lite TOO MUCH hela tiden, detsamma gäller min känsla för Peter.

Igår lyckades de få mig att skratta dock, men mest för reaktionen hos deras egna lag - ömsom att Tommy såg ut som om han letade toner i sitt egna breda register för att passa Petras (han såg riktigt rolig ut ibland faktiskt) och ömsom för Pernillas försök att hålla sig för skratt när Peter höll på med sin s.k. sång.

Roligt va det, passade vår eminent dåliga humor alldeles utmärkt!

En det inte passade var faktiskt Freddan, han fick spatt när Petra sjöng och började gny - ingen tondöv jycke det inte! ;-)
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-04-10 / 10:06:26

Ah tyckte exakt likdant om Petra o Peter=( Guuuud, jag blir som Freddan i soffan när jag ser henne i rutan, fast jag skriker stäng av skiten!!!Jag pallar inte hennes konstiga röst!

Vi såg på talang, Löööve Bert han grät twice, vilka talanger o sångare 6 sångerskor!

Haha du skulle hört konversationen här hemma igår.

Talang ägde rum i Kalmar smålands 3:e största stad.

Patrik hörde fel..



Patrik: (Sitter & funderar) Hm men Kalmar,mm skåne har ju typ bara 3 stora städer Malmö,Helsingborg,Kalmar,varför säger dom så?



Linda: Fnissar lite,jaha..



Patrik: Asså jag fattar inte...(måste påpeka, karln var väldigt trött)



Linda: Jag säger inget brister ut i asgarv och påpekar att dom faktiskt sade småland.



Patrik: Näää skåne..



Linda: Tänk efter,hihi(asgarvar fortfarande)sedan så brister jag ut men för fan de sade småland!!!!



Patrik: jaja...jag hörde ju fel..



Alltid lika kul o föra ett samtal med en trött karl,hihi...



Underbar dag idag,förhoppningsvis kan vi få bestämt lite tapeter..


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-04-10 / 10:52:48

Jo jobb har en tendens till att göra så. :(

Kul att du är tillbaka. Själv har jag tappat blogg glöden lite. :S



va duktig du är. Själv tränar jag mest på slider strechen nu. Har tappat lite av min glöd som jag skrev. Det är inte bara blogg glöden. Känner mig typ avtrubbad på något vis. :S svårt att förklara.



Men härligt att du tränar och hoppas vågen var snäll mot dig. :)Nu i helgen har jag idag tvättstugan och igår var jag hos mormor och firade hennes 61:års dag. :)Imorgon blir det lite plugg och design.



Vad händer för dig?

Kram


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-04-10 / 12:16:20

Hahaha nu fick jag ge igen lite, om jag inte kommer ihåg helt fel har du också fått oss att fundera på lite saker ;)


Postat av: Jenkan
URL: http://www.jenkan.se 2010-04-10 / 12:32:41

Nesch.. det är vårruset i Gbg, går i flera städer olika datum.. men du kanske kan stå med kikare ändå från Sthlm och titta =P



Hade Arvid(espressobönorna) innan, men jag tröttnade på att mala hela tiden och det finns inte färdigmalet. Så nu kör jag på Musetti, supermumma!



Kändes helt underbart att få mysa med tjejerna igen, kommer ju få en hektisk vår nu hela familjen så det va skönt att få komma iväg och ladda om lite.


Postat av: Sussa
2010-04-10 / 12:47:06

Vi tittade oxå på så ska det låta i går. Som vi skrattade! Det var längesen skrattet kom från magen och var så genuint. Är ingen fan of Petra and Peter heller. Men skrattade med Pernilla, för Peter var helt jäkla crazy! Ha en finfin dag:) Kram.


Postat av: Malin
URL: http://chickity.blogg.se/ 2010-04-10 / 14:19:30

Svar: visst är dom :) blir så glad av dom, hehe

kram på dig


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-04-10 / 14:49:19

Haha man minns det man vill ;)


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-04-10 / 15:29:23

Kan bara instämma där.Petra är verkligen too much. Har du sett hennes egna show hon har? Jag dööör. Man får utslag och ett kli i kroppen.




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?