SMS-konversation

med mina vänner kommer här nedan;

Från en vän:
Äggstra!! Äggstra!! Hörde på radion att polisen hittat en påskkärring med avbruten kvast, kaffebruna tänder och extrema hängpattar irrandes på motorvägen. Sänd ett sms så jag vet att du är okay.
Hälsningar en bekymrad vän. GLAD PÅSK

Svar till vännen:
Tack för att du bryr dig, jär är OK. Värre gick det för min kompis som var just densamma!

Det som skickades till mig här överst hade då gått till vännen i trångmål och svaret därifrån var:
Det är jag! Jag vet inte var jag är, för att inte tala om vem jag är och dessutom varför. HJÄLP!!

Mitt snabba svar på detta rop på HJÄLP blir således:
Jag ska bara samla ihop hängpattarna mina och se om jag kan hitta andra kvasten (för er som är upplysta så brann ju en upp i försöken att komma till Blåkulla i torsdags), den med kompis-i-nöd-gps så kommer jag HÅLL UT!!

So .... a bitch in distress and I need to go! ;-)
Postat av: Malin
URL: http://chickity.blogg.se/ 2010-04-04 / 13:46:17

Svar:

Tack, tack :)

Hoppas du får en fin dag, kram!


Postat av: Adam
URL: http://thelifearoundadam.blogg.se/ 2010-04-04 / 15:36:58

Tjena!

Snygg blogg du har, gillar headern .

Kolla gärna in min blogg och hoppas att den fasnar och du vill följa den? Btw har du lust att följa varandra i blogglovín? =) kram /Adam


Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-04-04 / 15:52:44

Hahahahaha... ja du man kan ha mycket kul med sms och det kan bli hur tokigt som helst ibland :)

Men detta va ju kul :P


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-04-04 / 23:16:47

Hahahah gud så underbart roligt!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?