Världens goaste chef?

Glöm frågetecknet - jag har henne här hos mig!!!!

Igår morse när vi träffades här på jobbet, så kom hon in med en liten present till mig.
Hon hade gått förbi Pralinhuset kvällen innan och hittat en sak till mig.

Hon vet att jag bara ÄLSKAR marsipan, men inte så mycket annat i godisväg så hon gick in och handlade denna söta lilla påse till mig.

5 söta bitar = perfekt i 5 hela dagar för lilla jag!
Postat av: Milkshake , Lia
URL: http://milkshake.blogg.se/ 2010-04-09 / 10:52:17

awe vad gulligt att hon köpte det :D:D gott. Ja men saken är den tat jag blir yr lite då och då, väldigt jobbigt. & jag dricker inte mindre men ingen aning.. varit sjuk nu ett tag med så kan vara det :) kramar


Postat av: Malin
URL: http://chickity.blogg.se/ 2010-04-09 / 11:06:29

Svar:

Jo, det blev ju det :)

Tack så mycket!

Happy friday till dig med, kram på dig


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?