Kapp Ahls fina

scarf som jag tänkt köpa, tipsad av Anna(condas),
bidde en SOCKA, en vuxenmodell av SOCKEPLASTEN



Perfekta kalla vinterdagar och ett måste på julafton tyckte jag och betalade raskt!
Postat av: Anna-Mamma till Kevin
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-12-07 / 14:08:39

dom där spanade jag också på! :-)


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-12-07 / 18:59:10

Mysiga sockor! Perfekt nu när det är så kallt. Och kylan verkar ju hålla i sig. Hela tiden stora rubriker om ishavskyla. Global uppvärmning in my ass.



Tackar! Det är en av mina små passioner jag har är att göra tårtor och garnera snyggt. Tyvärr hade jag inte min sprits men det gick rätt bra ändå och båda tårtorna gick åt så det tar jag som ett bra betyg.



Vad skönt att det är på väg bort. Själv har jag saker på gång. Värker i kroppen och känner mig som ett utsketet äpple men det rullar ju på ändå. Erik (sonen) är sjuk igen. Hängig och förkyld som vi andra. jävla skit....



massa kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?