28 februari 2010

har gått i både hundens och människans tecken, en typiskt bra-ha-kombination på en dag med andra ord!

  • relativt tidig morgon med tanke på nattens aktiviteter - dvs umgänge med the Violent Guests (våldgästarna fritt översatt)
  • promenad och bus i tö-snö (kul för fyrfota vänner, sådär för tvåbenta)
  • iväg till Himmelska hundar (Heavenly Dogs/Hounds) och mer vov-träff - våra sov dock i sina bilburar, så vi köpte med oss lite najz till dem hem, varsin meze-tallrik á la dog fick de när vi kom hem - gissa hastigheten på intaget om ni kan ;-)
  • inhandlat 60-årspresent - inte det lättaste då jubilaren i fråga har allt man kan önska sig och mer därtill - i morgon vankas det mottagning för den unge mannen
  • husvagns-mys för oss tvåbenta en sväng - fundilerar på första resan med nya vagnen och mår ... precis, hur bra som helst!
  • nu vankas het fiskgryta till middag, vovsen vilar skymning och i huset är det lugnt
Lovar att vara mer blogg-social i morgon, idag är det familjemys som gäller för resten av kvällen!
Hoppas er helg varit som min, alldeles, alldeles underbar!
Postat av: Johanna
URL: http://misseverything.blogg.se/ 2010-02-28 / 19:22:18

Tro mig vännen, förr eller senare vinner du hos mig, jag lovar, ge inte upp... vem vet kanske är din tur idag?=)


Postat av: Marina
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/ 2010-02-28 / 19:57:03

Man kan inte ha tid att vara bloggsocial hela tiden..! Ha en bra kväll. :D


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-02-28 / 19:58:29

Kul att ni mötte upp på Hh idag! :)



Kram


Postat av: Chris
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com 2010-02-28 / 22:29:43

Mysigt!



Men varför fick inte Goliat följa med in på HH? Hade ju varit kanonbara träning.. nästa gång hoppas jag! :D



Själv var man på en skittråkig kurs.. :(



Kram


Postat av: Heyli - Tävling, vinn ett ett superpresentkort!
URL: http://heyli.blogg.se/ 2010-02-28 / 23:25:04

ja de är fan farligt med taken nu! börjar undra hur länge till de håller sig däruppe.. farligt om de skulle rasa ner då man går ut!



nä de trodde jag verkligen inte då jag började, men de är så roligt! här där jag bor finns inte direkt många med samma intressen som mig (som jag faktiskt vill umgås med) så de är jättekul att hitta nya härute!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?