My back .... update

Tack alla för varma omtankar ni skickat hit och sms-ledes, det värmer så snart är jag bra igen tror jag. Gulle er!

Bättre idag, inte bra, men bättre och hoppas det fortsätter på den banan från nu. Försöker stretcha lagom minst en gång i halvtimmen och altenerar mellan sitt- eller ståbordsläge, alltså jag är på jobbet.

Om en liten stund till kommer lite bilder på bloggen, inte på min rygg men väl på lite som hänt i helgen.

Puss o kram!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?