OS-guld till Sverige igen

och denna gång i den otroligt snabba och rafflande sporten CURLING ;-)

Efter trevlig kväll på bästaste puben i stan, gott vin, god öl och mat fanns det där, satte vi oss för att se curlingfinalen damer 2010. Orkade inte vara uppe och när Sverige ändå låg under så .....

men de vände och vann, skickligt jobbat tjejer!

Postat av: Johanna
URL: http://misseverything.blogg.se/ 2010-02-27 / 10:55:28

Jag tänkte med gå lägga mig, men tänkt nej nu har jag sett nästan hela...måste s slutet med och tur jag gjorde det :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?