Finally pics from London

och vi börjar väl med dag 1 som sig bör. Blandade bilder från dagen, varsågoda (klicka för större bildalternativ).

Husbandet poserar vid bågen i närheten av Hyde Park (början av Oxford street från det hållet), Varuhuset Selfridges entré, S:t Pauls Cathedral sedd utifrån (fick inte filma eller fota innuti tyvärr), Covent Garden och så puben innan JTR-tour. Tog inte med alla dagens bilder, too many I would say.





Bara en bild från Jack the Ripper-tour, den sista, vi hade liksom inte tid med att ta kort, var alltför uppe i storyn.

Ill be back with more pics anyday now, promise!
Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-01-14 / 13:10:36

Åh jag måste ta med mig Pelle och åka till London igen, det ser så mysigt ut. Vi har inte varit där tillsammans och jag undrar om Pelle har varit där...



Jag har blivit erbjuden ett nytt jobb det var det som var spännande, det blev klart igår e.m och idag har jag meddelat mitt nuvarande jobb om det.



Kram


Postat av: anna
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/ 2010-01-14 / 14:27:31

kul med massa bilder :)


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2010-01-14 / 15:06:18

Åh så kul med bilder... och att få se er :-)



Kram

Susanne


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-14 / 20:22:48

Åh underbara bilder här med såklart gumman!!Nu är sista dagen upplagd i min blogg=( Ja konstigt det där,hur mycket man än trivs hemma så gillar man att resa runt komma bort från vardagen,se världen lite;)

Älskar verkligen att prata med dig bara så att du vet!

Japp oki Svedala det var ett nytt uttryck för mig,haha

Absolut vi får ses när vädret börjar gå mot det ljusare, så man kan grilla på vårt däck bland annat,hihi


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?