From a friend!

(bilden var en annan men jag fick inte med den tyvärr)

 

Jag känner en tjej 
som är

rolig och omtänksam,

kärleksfull och givmild,

tokig och lite galen

En söt tjej och en 
god vän

och hon läser e-post just nu! 


Skicka detta till 
tjejer du aldrig kommer att glömma,

inklusive mig.

Om du inte skickar det till 
någon, betyder det att du har för bråttom och är på väg att glömma dina 
vänner 


Om du får tillbaka 
6 mail så betyder det att du är väldigt omtyckt!

Ha en fantastisk dag!



- Såna här mail skulle man få varje dag, tänk så glatt och vackert ens liv skulle kännas då! -

Tack liten AnnaPannaFikonPlutt, bästaste Anna i hela världen är du!

Detta inlägg är tillägnat alla fina tjejer jag känner!

Ta åt er allesammans, löv y!

Postat av: madmolly
2010-01-20 / 09:44:37

You are very welcome :)

Klart jag skickar den till dig, du är ju världens bästaste Mia ju, tycker massvis om dig. pöss ;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?