Hjääääääääääälp!

Va på Apoteket idag och inhandlade saker jag planerat, typ nässpray för att kunna andas på natten och halstabletter som faktiskt hjälper men hör och häpna, ner i påsen slinker också en flaska SB12 ner!! Ni vet, den som är bra mot dålig andedräkt men vänta nu ....
  • när upptäckte jag att jag hade dålig andedräkt?
  • eller när tror jag att jag blev påmind om att jag nog kanske hade dålig andedräkt?
  • eller vem fick mig att tro att jag kanske trodde att jag blivit påmind om att jag kanske trodde att jag upptäckt att någon annan känt att jag kanske hade dålig andedräkt?
ELLER är det helt enkelt så att jag
  • blivit så gammal att jag inte ens kommer ihåg hur nära munnen jag har näsan?
  • eller hur många som faktiskt inte sitter nära mig längre? (skyller såklart på vitlöken jag proppar i mig)
  • eller va det inte det jag gick in i affären för? vem försöker lura en klarsynt snart 46 årig kvinna måntro?
ELLER är det månne så att
  • jag, precis om många andra, blivit påverkade av REKLAM !!!! (God help us all, tror jag det heter, hmm får kolla kanske på Google eller vad det nu hette?!?) - att jag faktiskt köpte det för att budskapet gått fram
JAG LUKTAR ILLA I MUNNEN FÖR DET SÄGER VARJE PROGRAM MED SB12 ATT JAG MÅSTE GÖRA SÅ JAG KÖPER FLASKAN NÄR JAG SER DEN NÄSTA GÅNG JAG ÄR PÅ APOTEKET!

(vilken j-a tur att jag kom på att det var något jag skulle ha tillsammans med annat och att allt detta kunde inhandlas på det där APOTEKET, gillar deras tydliga skyltar annars hade jag väl gått in på KONSUM, visst också med tydliga skyltar men .... vänta nu glömde jag vad jag skulle skriva .... hjäääälp jag som har allt MINNE i fingrarna som sitter, ja ni vet var de sitter - mig kan ni inte lura!).
Postat av: Johanna
URL: http://misseverything.blogg.se/ 2010-01-27 / 23:03:57

Haha visst är det märkligt sånt där? att man får med sig sånt hem.... jag kan få för mig jag luktar illa i munnen, men ingen klagar så det bör ju inte vara så eller?=)



ja, det med musik är märkligt. Det känns ibland som man verkligen står inför samma val en gång till, men man tvingas välja samma igen, fast man skulle välja ett annat och se om det blev bättre... :)



Haha, nej sista ordet fick du inte, för jag är fortfarande vaken... är inte ens trött.. jag begriper inte varför det blir så här hela tiden. :( Du får med sova så gott, Godnatt, höres i morgon. kram




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?