Saturday 16th of January 2010

och allt är lugnt i Casa del B! Vovsen har lekt sig trötta, rastats x antal gånger sedan tidig morgon, bonus-sonen är mätt och belåten efter frukosten, sitter nu och läser Apollo-katalogen (verkar sugen på Kreta, de sidorna kommer upp hela tiden), husbandet spelar på sin dator och jag sitter just nu här.

Today's to do's:
  • jag ska göra mors kontrolluppgifter och skvallra lite, antagligen äta lunch med henne as well (får se om ngn annan vill hänga på på denna lunch)
  • vi ska ta skogspromenad med bs och vovsen, släppa fritt och se hur lillen gör (antar att han hänger på storis, så då är det lugnt eftersom han ju kommer tillbaka till oss o kollar läget)
  • vi ska plocka undan julen, nu är det slut på allt utom de tända ljusen
  • jag ska sortera papper på kontoret
Det som inte hinns med idag, det tar vi helt enkelt i morgon, ingen hets här inte!

Så, nu är det dags för en kopp java till, bryggd i the King of Coffee by OBH Nordica, allt annat smakar _ _ _

Ses o hörs!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-16 / 13:16:11

hihi vi har nog samma bryggare tror jag;)

Jaaa exakt den affären kommer du ihåg att jag stannade vid den fönsret o trånade?! Dit hittade vi igen,underbara väskor i hela skyltfönsret!Det var just den jag sågo ville ha o sedan av ren slump så var vi där igen o jag slängde mig på avstigningsknappen på bussen!

Hihi min Harrodsnalle skall få en plats i hyllan snart;)

Du måste ju ta kort på din samling..!

Nu skall Patrik iväg o jobba en sväng sen ikväll skall vi på bio..Sherlock Holmes..=)


Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/ 2010-01-16 / 14:05:40

Tack! Mönstret är en av dom som finns med i inlägget från 11/1, men det ligger längst bak så det syns inte så bra :( Hoppas du får en bra helg, och du.... du e välkommen till sveiges framsida, vet du ;) kram


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-16 / 15:07:15

Håller med Thessan,du är hjärtligt välkommen till Sveriges framsida;)

Vad skall ni göra idag. För oss är det mys på hög niva, bio + thai ikväll;)


Postat av: Cornelia
URL: http://tussitussilago.blogg.se/ 2010-01-16 / 15:41:59

sv: åh, tack så mkt! vad roligt att du gillar mina bilder! kram


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2010-01-16 / 20:28:51

Städade också bort julen idag och det är så skönt att få bort tomtar och glitter....



Kramisar

Susanne


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?