Snart blir det andra bullar

(jag lovar)

Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-12 / 21:17:14

MM gud vad gott skickar du hit några är du snäller;)

Haha tack gumman,man blir otroligt glad av dig med!Underbara du!

Tyckte vi hade en kväll utav världsklass!

Kul att du tyckte om bilderna! Får hojta t om du vill ha ngn bild mailad eller ngt;)

Pusselipuss!


Postat av: Susanne
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/ 2010-01-13 / 10:22:28

Kul att du är med och tävlar... och det där med bloggformen och inspirationen går lite upp och ner tycker jag. Men eftersom jag har börjat fotografera mer nu så ger det en hel del inspiration också.



Kram

Susanne


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?