The Art of Marriage

A GOOD marriage must be created

In the marriage, the little things are the big things ...
it is never being too old to hold hands.

It is remembering to say "I love you" at least once each day.

It is never going to sleep angry.

It is having a mutual sense of values and common objectives.

It is standing together and facing the world.

It is forming a circle of love that gathers in the whole family.

It is speaking words of appreciation and demonstrating gratitude in thoughtful ways.

It is having the capacity to forgive and forget.

It is giving each other an atmosphere in whick each can grow.

It is a common search for the good and the beautiful.

It is not only marrying the right person, It is being the right partner.

---
Love from us to you all!

Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/ 2010-01-22 / 13:34:42

Haha! Va kul! Jag e redo, ös över mej frågor bara ;) Mina "Bongårdsdjur" går det att köpa mönster till i vanliga garnaffärer, du kan även kolla in deras hemsida svartafaret.se, under filiken "stickat" hittar du "virkade djur och leksaker". Mina två senaste böcker finns att köpa på adlibris, säkert på bokus oxå. Ha en bäst fredag!!


Postat av: Sussa
URL: http://www.sussalarsson.blogspot.com 2010-01-22 / 13:38:20

Mmm precis så är det. I alla fall jag, hade kunnat leva efter de orden lite bättre ibland. Kramizar:D


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-01-22 / 18:41:59

Ja eller hurmhan är störtskön,kanske inte han som kommer lo vinna men ändå,han e sig själv...fy attan vad jag stör mig på Birro han är så jävla märklig...haha..

Haha Mia o dunken härligt,ja gtar la flarrorna då;)

Du är bäst,underbarast o bäst igen;)

Pussar i mängder!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?