Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ja just det spelet alltså, det spelas just nu bowling på hög nivå, dvs på övervåningen, husbandet och bd (bonus-dottern) spelar så det dunkar i golvet, de har kul det hörs.

Själv sitter jag med lite papper, fixar lite jobbgrejer när jag ändå är uppkopplad, skriver till er och väntar in min tur på bowling-arenan!

Ses och hörs, måste "bånda" (obs bonding på engelska) med stor-illern lite!
Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/ 2010-01-24 / 17:22:45

För att fira 5000 besök finns nu en Amis-tävling på min blogg!


Postat av: Chris
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com 2010-01-24 / 17:58:37

Hej hopp min sköna Mia!



När ska vi ses!? Tänkte kanske om vi kunde ta en promenad någon kväll med voffsen?!



kramar från oss!


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-01-24 / 18:22:32

Hej!



Idag blev det Hh för oss, jag och Cecilia bestämde det sent igår kväll så vi tyckte det var lite kort om tid att ringa runt till "alla" men nästa gång så får vi ha lite bättre framförhållning. Vi gick en härlig prommis innan fikat som vi måste göra om då får ni hänga på.



Kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?