Danmark - Sverige

lika många poäng på vår skala - vackert där, lika vackert här!
Trevliga människor där och lika trevliga här!

Gårdagen var en dag av resande, först i bil, sen med färja och så bil igen,
bil till bonus-barnens farmor och tillika min (och världens) bästaste svärmor.

God middag, jordgubbar med glass på kvällsljummen altan,
snack och vin innan sänggående = perfekt avslutning på Danmarks-semester
och då i Östergötlands vackra skogar och på Lilla Herrgården, myys!

Idag, först en god frukost, mycket mer prat (som vanligt), iväg igen
med bilen, denna gång mot Stockholm och hemmets lugna vrå.

Avslutade med god lunch med bonus-sonen innan vi lämnade av honom
på hans boende - en glad och solbränd kille som glatt möttes upp av gänget
därborta, härlig syn både för oss och dem!

Nu, mys med husbandet och de fyrbenta samt lite genomgång av bilder kanske!

Över och ut, så var inläggen om Nordjylland (äntligen) slut ;-)
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-07-06 / 20:17:32

LITE grodor? rätt många tycker jag... :) vi hörde på nått program, hon hade träffat någon när hon var 73 så helt kört är det inte haha



Ja, jag hoppas dina morföräldrar och min farfar har det mysigt tillsammans där upp i det blå =)



ja tapeten är läcker, me like :)


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-07-06 / 20:32:43

Söta du, be inte om ursäkt för din humor.... :) det kommer säkert något saftigt tillbaka till dig någon gång haha... :)


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-07-06 / 20:33:07

Vad bra! Du ska känna dig välkommen och kan vara skönt att komma hem. Jasså det är bara ombyte som gäller. Fasligt vad ni har det körigt på semestern. men det är rätt njut och ha skoj för snart är det höst och tråk igen.



Tackar! Ja jag tycker det är rätt mysigt på balkongen, fått till det ganska bra men det finns alltid lite till eller mer att göra men nu känner jag att det får vara för iår. Ska ju till spanien sen och då lär blommor å sånt dö ändå. Ja det är dömysigt med lyktorna. Inge el här inte. Massa ljus ska det vara.



Jag brukar gå till huvudstabadet, där har dom tempererad pool :D men som sagt för mycket folk=kaos.



Smaklig måltid!

Kraaaaaaaaaaam


Postat av: Jenkan
URL: http://www.jenkan.se 2010-07-06 / 20:37:42

Knas.. fatta inget? Är inte ni hemma? Då kan du väl inte vinka ;)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?