Happy Thursday

i solens tecken, lovely är samlingsordet för denna dag!

Idag har det varit blandad kompott av göromål;
  • tvättat lite (inte mycket var nu gudskelov)
  • pratat med tjejkompisar och skrattat mig stel i ansiktet (leendet sitter som på Jokern ni vet)
  • och samtidigt legat på altanen och solat lite (det röda blir sakteliga brunt nu, hurra)
  • skrivit några rader till nära och kära (fingrarna har nu tråcklats ur tangentbordet så jag fått dem i jobb igen)
  • pratat med arbetande husband (ingen nöd på den minsann, fikar sig igenom kundregistret idag tydligen!!)
och nu ska jag ut i solen igen, happy, happy :-D
Postat av: Matilda Barnboksillustratör
URL: http://www.matildasalmen.com 2010-07-22 / 12:52:54

åh, skrattat sig stel i ansiktet, det är en av de bästa känslorna!



tack så jättemycket för din supergulliga kommentar inne hos mig, den gjorde mig glad!



ha en fin dag!


Postat av: Matilda Barnboksillustratör
URL: http://www.matildasalmen.com 2010-07-22 / 15:56:55

ja gränna är underbart fint! har varit där med min förra skola och spelat fotboll mot privatskolan där (jag gick också privatskola, och då mötte man varandra.. skitkul!!) sen har jag varit där med mattias någon gång, jag älskar den lilla staden!

hoppas vi har vägarna förbi där, isåfall blir det garanterat ett stopp!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-07-22 / 19:56:05

Haha, han var bara pojkvänsmatrial en kort sväng förra sommaren...... sen sluta vi höras, sen hörde han av sig i feb en natt, hade det inte varit för min far åkt till sjukhuset den kvällen så had ejag aldrig släppt in honom, men jag var öedsen och sällskap var inte fel, han vara bara en idiot... men vi har setts lite så, som kk, men bara när han ringt, jag får aldrig ringa, så jag vet inte om han känner mer för mig än vad han vill erkänna, för mig är det bara en kul grej liksom.... men han sa en gång det slutar bara med någon bli sårad, men finns inga känslor, så vad kan man bli sårad på? men nu är det över helt och hållet... for ever...



haha javisst var den rolig historian och reklamen störd...suck!!! :) jag tänkte åka upp till sthlm i slutet på augusti början på september =) då ska vi ses1 bara så du vet haha


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-07-22 / 20:11:40

Är det nått som jag har blivit i och med min reuma så är det förstående. jag vet hur det är när planeringarna inte håller. (sen beror det väl lite på vem som avbokar och på vilka grunder, vissa kan komma med dumma bortförklaringar som lyser dåliga lång väg). Men vad fanken vi har ju tiden för oss så vi hinner. Och johanna har ju tänkt komma upp så då kan vi ju göra två flugor på smällen!



Vart ska ni åka? Ja det sk abli sååå skönt att åka bort och få miljöombyte. Och ja sol och värme. Sen kan man ta den mörka perioden lite bättre förhoppningsvis.



Nää har man ont kan man lätt bli lite inbunden och osocial även om jag kan hantera det och visst för en stund funkar det och man får annat att tänka på och det kan vara bra men sen vet jag hur det blir efter men ibland kan det verkligen vara värt det!!! Vill verkligen träffa dig!



Vet inte hur det blir med nätet nere i Spanien. Vi har inget mobilbredband, dessutom är det svindyrt utomlands men vet att hotellet har datorer som man betalar en euro för 20 min så jag kanske kan slänga in en kommentar.



Ha det underbart! Så höres vi!



Mängder med kramar!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-07-22 / 21:14:05

ditt lilla äckel som skall åka till kreta två veckor, vet inte om jag tycker om dig nu!! Men njut iaf.!



ja 3 terminer på 1år mycket bättre, utbildningen blir mer effektiv och man blir snabbare klar, rimmar fint i mina öron!



Ja, det blir sista helgen i augusti eller första helgen i september :) kram kram




Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-07-22 / 21:40:12

Oh gud vad skönt att åka till kreta. Där har jag inte varit men har varit på lite andra ställen i grekland. Det är fint och mysigt där men min make gillar inte riktigt tanken på grekland. Han gillar Spanien. Och det gör ju jag med och stället där vi hyr är så fint och eftersom lgh ligger i ett hotellkomplex så får vi ta del av alla bekvämligheter om vi vill.

Där ska vi bara vara och njuta av tiivaron och ladda upp våra sunkiga batterier.



Gud vad skönt att ha nån som man kan vara helt ärlig med och inte knussla. För det behöver jag nog göra med dom flesta och många lyssnar inte på vad jag säger egentligen uan nickar och tar ett andetag och börjar prata om sig själva....



Jag kan inte säga att jag har nån sån vän egentligen. Men du finns ju här!



Har bättre kontakt med dig och johanna än vad jag har med vännerna i irl.



Absolut får vi göra det. Jag ska skåla och sända en tanke till dig medans jag sitter på stranden med ett glas bubbel i solnedgången!



Ha det sååååå bra!!!



Massa kramisar!


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-07-22 / 22:01:48

Haha okej då, jag tycker med om dig i alla fall så.... :) men tycker det är fusk både du och sofia skall sola er utomlands. det är fusk... jag kommer ju se ut som ett lik när jag träffar er i sthlm sen ju... jaja, det är smällar man får ta...får väl köra brun utan sol :P



skåla massor för mig och åt mig =) kramilikram


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-07-22 / 22:04:24

Det tror jag också att man fastnar lite för nått land lite mera och det har väl kanske med olika upplevelser att göra. Var på rhodos med syrran och polare och det var bara party och raggning. Men jag måste säga att grekland är mysigt men Spanien och denna lgh som vi hyr har blivit vårt smultronställe. Gud bevare mig om dom säljer lgh.



Ja det är viktigt att få en liten paus från allt det här hemma så man kan ta sig an hösten sen. Och det är så skönt att få rå om sig och familjen och inga krav eller något som stör.



Det känns så underbart att hitta en vän såhär trodde nog att det var kört i min ålder. Liksom de man har har man men inte så lätt att finna. Men jag gjorde det! Och just att det är utan konstigheter redan från början. Ska bli skitkul att träffas.



Skååål !! och det är lite svårt att slita sig va? hihihi lycka till med packningen. Det är det trista med det hela tycker jag.



massa kramar igen!


Postat av: Anna-Gravid♥
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-07-22 / 23:21:49

Ja det är skönt det! Det är ju bara det att "attackerna" kommer allt oftare nu..haha! men det hör väl till! :-P



Tur du sa det, för hade jag varit hemma hade jag väl bott vid brevlådan! haha! Nädå men nyfiken är jag allt!



Här i Sandviken lyser dock solen med sin frånvaro! :-( Du kan väl skicka hit lite till imorgon är du snäll?



kramar till dig!




Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/ 2010-07-23 / 07:59:54

sv. då kan du käka massa röd-vit-randiga grisar =) får ni för er att ta en sväng lite mer väster ut så, en fika?????


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-07-23 / 08:31:05

Ohh det låter skönt.. Själv har vi bara en AC som vi använder som fläkt mest. :P



Tack så mycket. :D Får hålla en tumme att någon vill köpa dem också. xD



Kramar från ett si sådär bra väder södertälje. :P


Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-07-23 / 11:26:04

Låter toppen bra, bränner du dig lätt eller du blir bara röd? Prova käka karoten tabletter Börja lite innan du börjar sola så slipper du det röda :) Funkar på min väninna kanon :)

Men du kan äta sådana nu så hjälper det till att du blir brun och inte röd :P Så, hälsokost-butiken kanske får ett besök ;)

Ha en fin fin dag!

Kram


Postat av: olivia
URL: http://oliinaa.blogg.se/ 2010-07-23 / 11:54:33

Söt blogg!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-07-23 / 18:14:31

ojoj vaknade imorse av ditt SKÅÅÅÅL NU ÅKER VI! 06.20 ELLER VAD NU KLOCKAN VAR,HIHIHHIHIH!

Underbart Mia, förät dig inte på fetaost nu;)

Saknar dig redan!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?