Långlunch!!

kan man säga att vi haft idag, jag och husbandet

från 10.30 - 19.10 ungefär ........

åkte hemifrån för att göra lite jobbgrejer (husbandet o jag följde med)

sedan till mina päron och husbandets dito kära svär-päron för hämtning

till en lunch med oss ... allt för att få ses lite grand mellan alla aktiviteter o måsten ...

åt gott på Stavsnäs hembageri (testa räksalladen, så mycket räkor ryms knappt på en tallrik)

och sedan skjutsade vi hem de kära päronen till hemmanet på Värmdö och vi bjöds på gott fika ....

som ju drog ut på tiden ;-) lätt att fastna där har vi alltid!

Tack kära älskade päron o svär-päron för en underbar dag tillsammans med er!
Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2010-07-23 / 18:52:58

Härligt, en lunchtid helt i min smak :-)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?