Regnig natt

och nu solsken från klarblå himmel,
tänk så det kan skifta på bara några timmar!

Regnets smatter har vaggat oss alla i sömnens värld i natt,
samt fått våra stora badlakan att mest likna sura trasor där de
hängt på "tork" efter strandbesöket igår.

Nu torkar de så sakteliga, perfekt tajming, då vi ju ska packa ihop
oss snart inför start på hemfärden i morgon förmiddag.

Nu, ut i solen och lapa lite, ses snart dearest friends!
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-07-04 / 11:15:04

oh vad skönt och slippa såna samtal, jag brukar stänga av mobilen på natten för att få sova, men glömde det nu, men men, jag överlevde, men jag blir så trött det alltid skall vara efter hans pipa alltid..idiot.. oj, ursäkta.... :(



Haha, ja ajg hoppas jag hittar en sådan kille någon gång....someday! =)


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-07-04 / 17:46:34

Hoppas hemfärden går bra!Här är det konstant mulet. Ja skall försöka skrapa fram några före bilder,hihi;)

Men gott att ha hunnit så långt på dessa 2 dgr!En del kvar men det är ingen stress,hihi

Ja dom var goda burgarna.Idag blev det hemmagjorda köttbullar,färskpotatis,brunsås & lingon;)

Vi vill ju se massa kort nu från er trip!


Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-07-04 / 18:53:38

Vi har helt underbart väder här i Åhus :) Det har varit stranden som gällt för oss.

Regn tror jag inte vi får på länge :))))

Ha en fin söndag!

Kram


Postat av: Anna - Gravid ♥
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-07-04 / 19:54:09

ÅÅåå Hit med regnet! Tack!



Du är så söt!



Ja jag är verkligen stolt och lyckligare än lyckligast över detta lilla pyre! ♥



Är så nyfiken på SF måttet som kommer mätas i veckan..Då får vi se om jag är så enorm som en del vill påstå! :-S



Hoppas helgen din varit bra!



kramelikram




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?