Boule med jobbet

blir det snart och efter "boulandet"
så ska vi få i oss en välsmakande buffé samt något gott att dricka.

Det är både våravslutning för oss och
samtidigt "firar" vi av en som ska sluta hos oss.

Förresten - varför heter det fira av? Ja när man inte är glad alltså!
Kan man skriva/säga gråta av då eller?!?

Nåja, trevligt blir det i alla fall helt säkert, vi brukar ha kul
både på och utanför arbetsplatsen.

Puss o kram!
Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-06-09 / 18:04:59

ja men klart jag gillar det manuset, jag kanske kan få någon procent av intäkterna? =)



låter som ni kommer få en riktigt härlig kväll1 jag skall strax cykla ut till ip och se fotboll och hälla i mig lite cola så jag håller mig vaken tills matchen & greys är slut! och en korv =)



jag jag älskar sommaren då man grillar en massa!


Postat av: Anna-Karin Edlund
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com 2010-06-09 / 19:47:25

Pelle har junisemester i år inte så najs men de har antingen juni, juli eller aug.

Han kan byta bort några pass så han blir ledig lite längre fram också som tur är.

Det blir ingen långtur i år, vi har inte riktigt bestämt vad det blir. Det blir nog mer ute på BÖ än vanligt men det är ju inte så illa.

Vi tar igen det då vi åker till Thailand annandagen :)



Kram


Postat av: Thessan
URL: http://thessansamigurumis.blogg. 2010-06-09 / 20:04:56

Låter som att du har det bra, du där =)


Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-06-10 / 07:55:44

Hoppas ni hade en toppen våravslutning. :)



Härligt att tanten vågar ta på sig tajtare kläder. Det gör min också. :P Köpte en tröja i förrgår som var storlek 38. :D Underbart.. Sen ett par leggins igår som var i storlek 40.. Känns toppen finemang. :D



Det låter ju suveränt att sluta med alcohol i 12 veckor. (fast jag har längre perioder utan) Men min svaghet är colan :P men jag har bestämt mig för att på måndag är det fanimej slut med cola och så ska jag testa pulverdiet i 2 veckor. Får se hur det går med det.



Hehe hoppas kaffet smakade gött. :) Själv dricker jag det nu.. Morgon kaffe. :P



Kramar från mig. :)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?