Dagen idag

har flutit på med jobb, rätt hektiskt innan midsommar
men ok och då bortser jag helt från hissjobbet som pågår i vårt
hus på jobbet - stängd dörr, hörlurar med musik är modellen för närvarande,
utan vore helt olidligt.

Idag har vi;
  • jobbat som jag nämnde i förbifarten här ovan *hihi*
  • handlat inför midsommar - mmmmmmycket gotta blir det (som vanligt)
  • suttit i solen på altanen med hundarna vid våra fötter, också de lapandes kvällssolens sista strålar
  • lagt in två ENOOOORMA burkar sill med mycket lök och morötter i fina tunna skivor
  • kollat lite fotboll (inte mycket tv på länge nu känner jag, saknar inte heller)
  • snart bloggat färdigt för idag ;-)
Över och ut, nu är inlägget slut!
Postat av: Tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2010-06-22 / 21:58:14

Åh du är så gullig Mia :)



Men skönt att de gick så bra i Jönköping :D

Klart vovven blir lite sliten av att vara ute på äventyr :D



Hoppas ni får en trevlig midsommar och kan njuta av att vara lediga några dar.

Har Leslie kommit på vad fotobutiken hette?

Massa kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?