Det kungliga bröllopet

har ju inte många missat att det varit, bara vi som inte sett hela tror jag.
Lite kollade vi faktiskt i stora tältet där i Jönköping vid Elmia-mässan,
men med massa huven i vägen blev det inte så bra behållning.

Letade efter ett annat klipp på SVT och hamnade av en slump
på klippet när Victoria vandrar fram med sin far, mot sin blivande make och prins.

Var tvungen att titta på hela, så vackert och med så mycket känslor. Bort med
alla de kungligheter som fanns i kyrkan, det enda som
jag såg var lyckan hos dem båda.

Tror jag vågar lova att hon, precis som jag på min lyckodag,
hade hela Fjärilshuset i magen, där stod han ju, min "prins", min älskade,
precis som för henne denna hennes och hans dag.

Förlåt, blev lite "fjolls" av rörelse, hjärtat liksom svämmade över ...
hmmm ska man verkligen publicera sånt här "joller" ... jo'rå så får det bli.

Nu ska jag minsann uppför trappen och kyssa min prins, inte den fyrbente utan
the Husband himself :-D

Sov sött, hörs snart!
Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-06-22 / 23:01:40

Hihihi... du är bara för kul!

Men jag kan bara hålla med, jag såg ochså bara dem, de va ju så otrolig gulliga mot varann ♥

Hoppas du fick en puss tillbaks från din prins, den 2 benta :) Ler

Ha en fin fin Midsommar!


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-06-23 / 00:18:06

Tyckte ju åxå det bröllopet var pluttigt, kunde inte hålla mig ifrån det. Så nu är man lite smått kär i dom =)



Självklart har man köpt bubbel till dig!! Undrar bara var fanken du är??? Här gör man sig till och ingen dyker upp pffftt



Hoppas du får sova massa nu när du har haft en fullrulle helg.



Hur firas midsommar? Vi blir hemma i år eftersom vi alla har vår jävla krämpor men en sillunch på balkongen om vädret vill ska det väl bli och så bubbel och massa gottis. Så vi lär överleva men vi lär väl bli rätt ensamma här i solna, hihihi



Kram


Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2010-06-23 / 08:04:41

Blev fast framför tv:n hela kvällen :-) och helt tagen av det jag såg...



Primiärdoppet var som det skulle, plågsamt men skönt efteråt!



Kram

Susanne


Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2010-06-23 / 08:24:31

På min semester ska jag bara pilla navelludd och lite på avtryckarknappen hade jag tänkt :-)


Postat av: Tess
URL: http://tessanhopp.blogg.se/ 2010-06-23 / 16:10:43

Åhh gulle dig :D

Du e så toppen :) å skriver så himla fina inlägg lite privat kanske men dem är så myyysiga kan se framför mig hur ni står där i kyrkan :)

Jag kan säga att jag inte heller va någon som tittade på hela bröllopet.

Haha ja de är ingen brådska så men ibland när man inte tänker på saker brukar ju svaret komma upp tänkte om de hade gjort de, men tydligen inte



Tycker du kan slänga in en bild på lilla fred :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?