Idag tisdag (nr 2)

är jag också lite ledsen för att:

  • JAG INTE HAR HUNNIT med mina bloggvänner alls på hela dagen
sådant kan ju orsaka svåra smärtor i hjärttrakten, inte bra, inte bra!

Men som Arnold skulle sagt "I'll be back"

Extra puss på era sötöron :-D
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-06-01 / 19:53:40

Du har ju hunnit göra en massa saker men lite ledsen för att du inte hinner med mig då såklart;)

Nu blir det Ugly Betty o chill här hemma hos oss,sen får det nog bli en härlig kvällpromenad om jag orkar..


Postat av: Sandra
URL: http://lilleput.blogg.se/ 2010-06-02 / 11:22:49

Nej inget bra alls =/ Men nu är du back, we missed you.



Hehe ja lite kanske, är på min lilla krigsstig just nu men vi får väl se. En kompis flickvän, står inte ut med henne. Rörigt, kul & spännande.. jodå :) Haha ja det är tur att vi är knäppa allihopa så vi förstår varandra.



Haha ja jag får börja räkna får i fortsättningen! Kram kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?