Idag tisdag

känner jag för att göra en tisdagslista, bara för att!

Idag tisdag är jag glad för att:

  • familjen samlades igår och vi blev fler av den tvåbenta varianten hemma
  • jag hann det sista på altanen igår kväll innan middagen
  • vi också hann sätta dit möblerna på stora däcket (foton kommer)
  • nytt uppdrag är på ingång, happy tuesday
  • solen skiner på oss och fler därtill
Några bra anledningar till att skriva även en
tisdagslista - glad att det finns flera glada dagar på en vecka!

Happy Tuesday alla, puss på alla sötöron!
Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?