Jag vill tacka ....

livet som gav mig så mycket .... eller så vill jag bara säga

TACK till alla de våra,  våra kära i familjen som just åkt hem (00:25 typ)
och alla våra kära vänner, ni som inte är/var här i kväll men ändå var med i tanken ...

ingen nämnd, ingen glömd - ni, våra kära vänner som alltid finns där för oss,
som alltid har så mycket att ge, oavsett ... alltid redo, alltid med fanan hög ...

TACK för ert stöd, ert härliga engagemang, ert härliga NI som bara några
förunnats ... TACK FÖR ATT NI FINNS I VÅRA LIV!

Midsommar-ljuva pussar på era ljuvliga pannor ...
Postat av: Grodan
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/ 2010-06-26 / 10:20:07

sv: tack tack :)



Hoppas du får en fin midsommardag!


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-06-26 / 11:31:24

Fint skrivet Mia, tack;)

Midsomamr för oss var bra, jag var nykter o körde,känsn gott idag..idag kommer jag att tillbringa min tid i trädgården o solsängen;)

Nu finns det bilder uppe på det nya vrålåket=)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?