Vår onsdag

var helt enkelt super-bra på alla sätt o vis.

  • Vi fick mycket gjort på jobbet båda två
  • Hundarna hade både skojs o träning under dagen med husse
  • Fantastiskt trevlig butiks-invigning i Roslags Näsby Centrum - kollegor och tillika nyfunna vänner, vovs, härliga ungdomar, mycket skratt o gott hembakat av Mervis mamma = PERFEKT EM
  • väl hemma - husbandet klippte gräsmatten och jag lagade mat samt såg vovsen busa runt
  • åt god middag tillsammans
  • jag tränade på vår CT o husbandet kollade VM (SydAfrika - Uruguay)
  • efter avklarad träning o dusch så kollade även jag på matchen (trött men lycklig)
Nu, bara en dag kvar ... härliga tider dessa ledighetstider ;-)

Puss på sötöronen era!
Postat av: Anna - Gravid ♥
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-06-17 / 11:18:07

Näe jag skijade inte. Det är en liten GOSSE jag bär på! :-)



Kram till dig och ha en fin dag! kramar !!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?