Så tragiskt

att läsa om Emil Forselius och hans bortgång, blev riktigt ledsen faktiskt. Att man väljer den utvägen att ta sitt liv, när man nästan precis blivit far, det förblir en gåta inte bara för mig utan också för hans nära och kära.

Läs Aftonbladets artikel


En alldeles för tidigt bortgången ung man, pappa och enormt bra skådespelare finns inte bland de sina eller för oss teater- och filmintresserade längre - vila i frid Emil.
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-03-04 / 18:39:38

Ah haha han har jag missat..tragist när så unga människor dör=(

Hoppas ni grinar riktigt illa åt vårt håll på lördag för då är det full feeeest här;)hihihihihihih

Späckat schema imorgon blir det frissan sen shopping;)


Postat av: Elin - Ett hus till oss
URL: http://etthustilloss.blogg.se/ 2010-03-04 / 19:34:26

Det är verkligen hemskt när sådant sker.



Jag tänkte tipsa dig om du nu kan vinna fina smycken från Miss Dee hos mig. Massor av fina att välja mellan :)



Jag önskar dig en fin kväll!


Postat av: simone
URL: http://fattybom.blogg.se/ 2010-03-04 / 23:44:29

Knöt sig i magen när jag läste detta, när man tror någon är lycklig och "har det perfekt" :/


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?