Snart sova sött

kommer jag och husbandet att göra, the little illers are still fast asleep!

En bra och händelserik dag utan egentlig fart, men det viktigaste vi hunnit med är
as follows:

Varit med varandra
Promenerat med våra fyrbenta tok-illrar (men inte aktiverat mera som planerat)
Pratat om mycket och ingenting, quality time med andra ord
Spelat spel o hetsat vovsen lite med vårt tjo o tjim (grannarna trodde nog vi var fler än två som höll på härinne)
Sen har vi haft goa möten, såna som ger mersmak i livet - positiv tankekraft färdas långt så är det bara!

Till er alla från oss alla två (hihi) - en god natt till er, som en jag känner brukar säga
Händerna på täcket ;-)

Vi ses i morgon kära ni! Kram o godnatt!
Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-03-29 / 07:07:37

Jag hoppas ni ahde lättare än mig att komma upp :) För jag var halvdöd. först efter 10 minuter under rinnande svalt vatten vaknade jag till liv! Därefter 2 STORA muggar kaffe!

Ha en finfin dag :)

Kram


Postat av: Ingmarie
URL: http://frujacobsen.blogg.se/ 2010-03-29 / 13:02:28

Lite vårkänsla tycker jag mig läsa mellen raderna....det där om händerna!!!!(Jo då jag vet att vem som säger så)

Men visst är det så att sol o värme gör en lite vimsigare så att man ibland kanske glömmer bort händerna på täcket???Haaa!!!



Kuckeliku från mig!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?