This week!

PÅ JOBBET
Bara tre dagars arbetsvecka denna vecka (lediga på skärtorsdagen och såklart långfredagen)
Blir extra stressigt då ALLT ska vara klart först innan månadsslut
Fakturera andra statliga myndigheter (kul tycker jag, mitt motto är Fakturera mera)

HEMMA
Göra egen sill inför påskhelgen (vanliga med rödlök o morötter)
Fortsätta projekt klk och garage som påbörjades i helgen, helt klar innan helgen är slut
Träffa familj, släkt och vänner - både hemma och borta ska vi vara denna påskhelg, najz!
Skriva brev, försummat sådant en tid tyvärr, men lovar bot och bättring!

Så med detta för händerna tar jag så och startar upp - kaffet upphällt, fingrarna uppmjukade i och med detta inlägg, så jag börjar med lite brevskrivning när de ändå är i farten fingrarna mina!

Hörs snart, kramis så länge!
Postat av: Susanne
URL: http://kandy.se 2010-03-29 / 15:03:54

haha...BÅDE lillebror och pappsen....gottegris :-D


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-03-29 / 21:48:01

Vad kul med veckans delyx är det du som gör drin ken på bilden?är det möjligen en frozen strawberry daquiri?


Postat av: Maya
URL: http://mayashideout.blogspot.com/ 2010-03-30 / 22:04:41

Jisses vad flitigt det där lär pust Jag snörvlar här och är inte alls i form, hoppas jag mår lite bättre tills i morgon (2 dagar kvar att jobba) sen är det lite ledighet.

Sambon söner kommer på torsdag så det ser vi fram emot :)

Ha en fin fin onsdag :)

Kram Maya


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?