Adventshelg

och diverse som ska göras;

  • julstöka lite, pynta mer o mysa mest
  • självklart gå på Julmarknad, ett måste varje år
  • äta god adventsmiddag med svärfar o hans fru
  • mysa i snö med vovsen (om den ligger kvar, vilket vi hoppas att den gör)
  • äta lite pepparkaksdeg för att fira första advent, inte baka nej nej bara äta deg!
Vad är dina planer för helgen?

Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2010-11-26 / 15:30:47

Oh vad roligt att du vill vara med i tävlingen :)



Hmm denna advent blir väldigt härlig och lite stressig, iväg och lämna katter hos svärmor i kväll, i morgon ska jag hinna hem så att mamma kan plocka upp mig på väg till ett SPA där vi ska gotta oss. Söndag ska jag fixa lite hemma för att slutligen sjunka ned i soffan med maken, lite glögg och pepparkakor och jag tänker inte lyfta på rumpan förrän vi ska sova :)


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://dpossen.blogspot.com 2010-11-26 / 16:08:56

Planerna inkluderar i varje fall att fortsätta ränna in och ut med den kissande schäfer-bebisen, samt träna och mysa med voffsen i största allmänhet.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?