Check konferensanläggning

två och tre har jag/vi gjort idag,
fick med mig husbandet också (som en liten surprise till honom)

Skokloster Wärdshus o Hotel


där det bjöds på frukost innan rundvandring

sen vidare till

Steningevik


där det bjöds på välsmakande lunch innan rundvandring

Undrar vart vi ska åka nu till middag?!?

Tror jag lätt kan titulera denna fredag som en

HAPPY HAPPY FRIDAY!

PS/ nu återstår att välja vilket ställe bara, hmmm eller ska man be o få komma på mer måltider först kanske ;-)
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-11-05 / 18:16:40

Åh din filur där! jag är inte alls avis, men jag får iaf smörgåstårta snart!!


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-11-05 / 21:32:21

Det var bra att du höll tummarna. Vi vann!! Tvålade till dom där djurgårdarna ytterligare en gång!!! AIK är bäst i stan!!



Och hamnade mitt i klacken så man hoppade och skrek så nu är jo totalt sluuut. Men jag har ju tid att vila nu.



Hoppas du har en underbar fredag



Kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?