Helgbilder

från och kring "vår" camping - här kommer vi att trivas, året om!
Det var lite mulet o snöade ju en mass, men för oss sken solen och vi var ju klädda
för äventyret (läs Michelin-modeller båda två)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2010-11-30 / 14:53:16

Jag kan verkligen rekomendera Asian spa i Varberg eller Yasuragit på Hasseludden i Sthlm!



Oh vilka mysiga foton, det ser ju ut att vara en perfekt campingplats tycker jag :)

Hoppas det är lika fint på sommaren & våren!



England & wales, vad härligt! Jag har alltid velat pröva att bila igenom england/wales & skottland, men det vettitusan om jag kan vänja mig att köra på "fel" sida vägen ;)


Postat av: fifi
URL: http://fififantastic.blogspot.com 2010-12-02 / 18:57:41

Oj, vad vackert det ser ut!



Det värsta är ju att jag själv har retat alla som ser På Spåret och sedan vill jag se det själv!



Hihi, tur att du inte är äckelmagad så ägget kom upp :)

kram


Postat av: fifi
URL: http://fififantastic.blogspot.com 2010-12-02 / 18:58:40

Oj, vad vackert det ser ut!



Det värsta är ju att jag själv har retat alla som ser På Spåret och sedan vill jag se det själv!



Hihi, tur att du inte är äckelmagad så ägget kom upp :)

kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?