Ordning och reda

städning på fredag heter det ju som bekant,
gjorde slag i saken och ordnade bland våra skor,
check it out här nedan


Fred undrar om det ska gå att fixa denna mess


och som ni ser så gick det galant!

Med Ikeas nylonskolådor blev resultatet bättre än väntat, nu behövs bara några lådor till
samt att jag ska märka upp vad som är innuti med fina lappar, nöjd är jag trallala.

Vad mer att säga än .... HAPPY FRIDAY!
Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se701.blogg.se/ 2010-11-12 / 13:07:51

Ja vi köpte skoskåp på Ikea, vi ska köpa ytterligare ett för de blir en del skor vill ja lova...



Tack för dina ord... ja man tar ut sig och jag vet att det är allt man får stå ut med och som man får jobba med som trots allt sätter sig i kroppen. Dåliga energier... men man kämpar på... man har liksom inget val och ja man vill ju även de... man lämnar inte sitt barn bara...



Här är de slask..ja har hellre vinter å kallt.



//tess


Postat av: Dvärghundspossen
URL: http://dpossen.blogspot.com 2010-11-12 / 14:47:11

Städning på fredag? Måste det vara just DEN HÄR fredagen? Går det inte lika bra med en fredag längre fram?


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-11-12 / 20:22:55

Åh blev ju kanonbra!!!Söt Freddan busär!!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?