Torsdagsmys

med make och vovs, det är toppen som avslutning innan Robinson!

Vi kom hem och gjorde följande;
  • prommade med vovsen små o sen fick de rusa av sig på tomten en sväng innan ingång
  • läste två super-trevliga brev vi fått - ett i mailen och ett i postlådan (tro't eller ej!)
  • besvarade det ena bumselibums, det andra tar lite mer tid (måste se lite bilder först, Carol)
  • jag tränade o duschade samt åt en god bit lax till middag
  • kaffe och nu är det bildvisning på övervåningen strax (Carol, it's your cd's we're about to look through!)
Så, nu tar vi kväller, ses i morgon you lovely ones!

(just det, hann kommentera hos lill-sis också, hon som missat vår helg ;-) ... )
Postat av: Eleonore
URL: http://fikamed.blogg.se/ 2010-11-18 / 20:01:33

Låter ju som en riktig toppentorsdag du har! Va skoj med ett riktigt pappersbrev med, det är inte varje dag man får. Saknar tiden man skickade brev till varandra.



Ja prova den guacamolen du, riktigt god om jag får säga det själv hihi. Testa och mixa den med et stavmixer med så blir den med krämig och passar till annat med :D


Postat av: Carol
2010-11-18 / 21:56:44

Thinking of you both tonight!! When Des is better I will get him to scan some more. Love to you, hugs and kisses. Carol


Postat av: Anna-Mamma till Kevin
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-11-18 / 22:19:21

Ja verkligen! Han är helt klart BÄST!<3



Men OJ du var minsann en baddare på å sova! Det där hör väl ändp inte till vanligheterna!

Skulle Kevin sova så länge skulle jag bara bli orolig att det skulle vara nåt fel...



Nojjiga jag!



KRAMEN!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2010-11-19 / 08:48:27

Myspys!

Det är sällan man får riktiga brev längre ... själv måste jag snart sätta mig med julkorten!



Nejdå ..det var itne taskigt skrivet, det är ju tyvärr så att många inte har en nära relation med sina föräldrar, det betyder ju inte att den är dålig för det, men jag är glad att min mamma är min bästis ;)



Hoppas du har en riktigt härlig helg !!


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-11-19 / 10:03:45

Tack för dina ord... de värmer. Ja jag tror inte någon vinner på att jag mår dåligt och är sönder stressad. Jag känner ju fler med barn i dessa situationer men de är ju som ja säger vissa stänger sig inne och tror de måste klara allt själva. Ingen måste klara allt själv och vissa gör de till ett martyrskap. Inte bra alls. Sedan rä de ju en träning för framtiden för barnen. Det är bra om de kan komma vidare i sin utveckling på fler plan än hemma.



Hoppas nu att du får en bra helg vännen min.


Postat av: Fifi
URL: http://fififantastic.blogspot.com 2010-11-19 / 11:42:51

Det är inte ofta man får gamla hederliga brev nu för tiden, när man väl får det känns det därför väldigt speciellt!



Trevlig helg!


Postat av: Tant Kim | Design & Layout
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-11-19 / 11:44:31

Va kul att du gillar den. :D

Ja den verkar vara henne. :) Lite mystik men inte för mörk design. :)



Kramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?