Husbands-surprisen

var en kväll med mingel och champagne på Johannesbergs slott!!

Goa möten med glada och pratglada människor, god mat och dryck, mingel som sagt,
en person berättade även om champagnets historia ur kvinnoperspektiv ...

och nu kan vi även säga att vi har tur i SPEL, inte bara i KÄRLEK!

Vi vann nämligen på båda våra lotter - en bricka full med gotta (fudge, tryffel mm mm) och
en låda med allsköns härliga spa-produkter (krämer, doftljus, tvålar mm) - dubbelklicka
på bilderna för större alternativ




En HAPPY MONDAY kan man säga!
Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-10-19 / 14:56:11

Ja men eller hur.

Man behöver ju verkligen göra på papper ibland för att stirra på skärmen timme efter timme är inte skoj.



Okej, du är redo för att beställa en design nu? Trevligt. Egentligen så har jag dragit in att man kan beställa eftersom jag har en del med skolan, Men du nämnde att du ville göra det innan så jag mailar dig. Är det adressen du lämnade jag ska maila till?



Nu ska jag äta mellis med lite kaffe och sen ska jag studera lite till innan det är dags för lekstund. Har precis gjort klart en uppgift som ska vara klar till nästa vecka men sen har jag sådär 6st till som ska göras till nästa vecka. xD



Men hojta till på mailen (som jag lämnade där peka) Eller i bloggen.

Kramar


Postat av: Eleonore
URL: http://fikamed.blogg.se/ 2010-10-19 / 15:40:07

Åh va roligt ni verkar ha haft! Champagnemingel låter ju riktigt lyxigt och trevligt. Var det bara ni som åkte eller kände ni de andra på minglet med? Annars är det ju skoj att träffa massa nya människor. Grattis till vinsterna med!



Va kul att ni överraskar varandra, hade jag tyckt om överraskningar hade det vart kul och göra något sånt med gubben med :)



Ja det är så kul att ha specialskåp, ett till bakgrejerna, ett till mat-torrvaror, ett till bakformar och annat skoj. Jag är i kökshimlen :D



Massa kramar till dig


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?