Idag måndag

är jag glad för att;

  • vi har så fantastiskt härliga vänner, både nära och de lite mer långväga - ni är guld värda alla årets dagar!
  • vi äntligen lyckats få ihop våra papper som vi skickat efter, nu ska det sammanställas och utvärderas
  • jag gick in i trevliga butiken i lördags och lät mig stylas om (bild på det nya här nedan)
  • vi fått ihop lite kartonger för bagageluckeloppis vi ska åka iväg på inom en snar framtid
  • vi alla är friska och krya och ser med tillförsikt frem emot en underbar höst tillsammans
Du gör väl också en måndagslista och berättar för Jennyn


Pants, kofta, blus, underklänning med spets, halsband och virkade dekorationsblommor,
saknas på bilden gör schalen den underbara :-D
Postat av: Daniel
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/ 2010-10-04 / 11:57:27

Härligt med positivt tänkande!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2010-10-04 / 13:07:28

Trillar in igen efter att ha varit försvunnen halva helgen

Hej, såg att du tog utmaningen på allvar, kul med fler som visar sitt innerst i boendet :D



Vad fina kläder, det är riktigt roligt och även skönt att få lite hjälp och omstyling ibland :)



Kram


Postat av: Johanna
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se 2010-10-04 / 13:51:55

Haha nej fan vad illa. =( men ser du har massor ändå att vara glad för idag ändå... :P



Du får chans om tävla om nytt smycke idag om du vill ;)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2010-10-04 / 15:13:58

Ja det finns få saker som kan irritera en så mycket som datorer och internetproblem :)

Men det är ju också ett typisk i-landsproblem :)



Ja, du klura lite på en ny utmaning :)



Oj då...som de säger .. smakar det så kostar det :P




Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-10-04 / 15:55:40

Ja de flesta har massa föreställningar om hur saker med barn ska vara. Man ska ha två... en av varje... har man två av en sort ska man skaffa en tredje och DÅ ska man ha de andra könet. Har man tre barn och båda könen är man konstig å direkt dum om man skaffar ett fjärde. Skaffar man inte barn tillsammans med alla män man älskar är man oxå lite udda och de som bara har ett barn är ju väldigt märkliga... de som inga barn vill ha ja de är ju konstiga de med. Tänk va mycket bekymmer folk har om hur andra har de och inte....



Nåja... jag bryr mig inte så mycket jag har fått höra så mycket genom åren. Att jag steriliserade mig vid 28 va ju hur knäppt som helst fast att jag hade tre barn... men de va ju just tre killar å tänk om jag skilde mig å träffade någon utan barn. Ja å de gjorde jag... å jag ville ändå inte ha barn..ler.



TACK... bilden är två år gammal och jag önskar att jag inte gått upp alla kilon som jag har sedan dess.... de är på vår bröllopsdag....




Postat av: Anna-Gravid
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2010-10-04 / 17:01:56

Näe ingen spiksoppa här inte!



Du har så rätt..magen hade växt en hel del visade det sig på förra besöket! SÅ kurvan stack iväg en aning. :-O



Ja nu kan han komma lillprinsen! :-)



kramen


Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-10-04 / 19:06:17

Jaaa leta efter ditt gamla login vettja så tar vi en match, inne i alfapet träsket nu;)

Haha nänä klart du inet drack ngt av den boxe, skulle ganska lätt gissa på att den är slut vid det här laget;)


Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-10-04 / 23:57:54

Det ska bli riktigt kul att träffas igen och sen få gå på hockey. Hon har ju inte vart på hockey live så och sett hennes Brynäs. Ja vi kommer hej på olika lag så liv i luckan blir det men massa skoj och skratt med!



Hon kommer ju med lite snävt om tid annars hade det vart kul att ses igen.



Nu har jag fixat mina naglar och snackat bort hela kvällen. Puh vart nästan terapi men najs!



Nu ska jag sova. Händerna på täcket!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?