Lillebrors födelsedag

idag och det har vi firat med blommor och blader,
samt tårta med choklader

Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra
bästaste lillebror på din dag idag!!



Löööv y bästaste bror!
Postat av: kittymon
URL: http://kittymon.blogg.se/ 2010-10-20 / 23:59:19

Vad ni har massa för er jämt! Vilket tempo, blir ju alldeles matt bara av höra allt genom bloggen men låter som ni njuter va det.

Själv har jag svårare och svårare att umgås med vänner och bekanta och familjen (inte min make och son). dom har så många kommentarer om hur vi borde göra och leva för dom har en bild av oss att vi bara sitter som två heffaklumpar som inte vill bli friska. Då blir man rätt trött......såna orkar jag inte umgås med.



Ja jag hoppas det där bara var nått tillfälligt i hockeyn och att det går bättre i nästa match. Men den får jag se på tv.



Ajaj låter inge vidare, det tar ju på hela en när det sätter sig i nacken. hoppas du slipper och att det går över fort. Får sätta en varm vete kudde på nacken. Värme är bra, och din make får massera.



Puss & Kram


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-10-21 / 10:57:18

Jodå jag pausar lite emellan men de blir inte mycket. de är mycket just nu och planering inför annat som är större. Sedan har jag varit tvungen att rensa ordentligt eftersom vi ska ha kalas idag. Tvätta å ja du vet möten... fullt upp men jag börjar få en viss ordning här nu...



Ja visst blev de bra? Å vi har jobbat på som galna för att få klart. snart så.



Hoppas du har en fin dag här skiner solen och det är kallt men otroligt vackert.


Postat av: Fifi
URL: http://fififantastic.blogspot.com 2010-10-21 / 12:02:31

Mysigt med födelsedagskalas!



hihi, jag har hört talas om andra som har blivit sugen på helt vansinniga saker, sånt som inte ens är ätbart, det är så knäppt!



Nä, usch för den där Ankan!



Hoppas du har en fin dag!


Postat av: Carin
URL: http://nursen.blogg.se/ 2010-10-21 / 16:05:44

Åh va gott med tårta och choklad!! Vem på bilden är din lillebror?


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?