Tävlar

om en härligt söt GOODIE-BAG med
hemligt innehåll ...


det gör jag hos FATTYBOM (Simone)

Fullkomligt ÄÄÄÄÄLSKAR fina påsar ...
och med fint innuti blir de än bättre!
Postat av: Eleonore
URL: http://fikamed.blogg.se/ 2010-10-24 / 20:24:22

Visst är det mysig med såna caféer! Skulle vilja ha något sånt ställe själv där folk kan få slå sig ner i en skön fåtölj och äta något hembakat. En liten oas i det moderna liksom.



Ja visst är det toppen med tidsinställt nu. Kan ju vara bra att säga att det är tidinställt så folk inte tror man är galen och bloggar på fest eller något hihi. Men skönt nu att det går :)



Jo det vore min största mardröm att skaffa en liten vovve som jag sen inte kan ta hand om. Ingen hundvalp ska behöva bli missundad tid och omvårdnad.



Hoppas du hittar något mer sött från milq.se :D



många söndagskramar


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?