Varnar-vov

dvs Fred har gjort framsteg vad gäller skällandet på spaniel-hanen
som han inte gillar något vidare (han som bara släpptes in på tomten av sin matte en gång).

Varje gång Fred bara känt lukten av "den där" spanieln så reser han lite ragg, springer
mot staketet och skäller.

Idag, efter idog träning av oss, honom och förbipasserande (tackar i tid och får kontakt),
ja då kommer spanieln med sin husse ..... och

FRED SÄGER INTE ETT LJUD

förrän spanieln ger hals, då svarar Fred, vi får kontakt och tackar

OCH FRED BLIR TYST DIREKT IGEN!

Idag på plus, en annan dag inte = that's life with a min-pin for ya!
Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2010-09-09 / 20:39:40

Utförsäljningen har satt fart i webshopen nu,så passa på!!


Postat av: Anna Olsson
URL: http://carefreecanines.se/ 2010-09-09 / 21:46:11

Härligt Mia, bra jobbat :)



Kram, kram


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-09-10 / 09:09:58

Å va skoj med en ny läsare som gillar det jag skriver. Det blir ju en kompott med olika saker men mycket kring August och hans Autism helt klart. Det finns en del att läsa om honom under kategorin August/barnen/Autism



Ja då har du fått delta i en hel del antar jag för liet ter sig lite annorlunda för oss med detta i vår närhet. Jag anser att det berikar oss massor även om det ger en hel del jobb som många andra aldrig förstår riktigt.



Hoppas du får en fin dag.


Postat av: tess
URL: http://tess701.blogg.se/ 2010-09-10 / 11:00:29

Ja det måste var hemskt jobbigt när ett barn inte utvecklar sitt språk. Min grabb har ju haft det så jag vet inte alls hur det kan vara men hör ju vilka problem många har kring detta. Vad har ert barn fått för träning för att få hjälp med detta?



Det är ju en form av mutism när man inte talar.... vanligt vid just Autism.



Ja gör så... kul att du vill följa mig. TACK



Ha en fin fredag.


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?