Duka fint

eller inte är frågan? Lagom eller mer fint?

Vill alltid duka fint oavsett gäster; nära, kära, långväga, bekanta gör ingen skillnad,
fint ska det vara tycker jag.

Återkommer kanske med bild på the table (ska fundilera på vad bjuda på också, matcha
med dukningen kanske!!)


Foto: Åhléns
Postat av: Tant Kim | Design och Layout
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2011-02-04 / 13:24:29

Hehe, jag vet inte om någon vill göra det, kan ingenting om sådant. :P



Ja, det låter som en bra ide att provses först. Vilka har du i tankarna när det gäller träff?



kram


Postat av: Linda-Blivande Mamma
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-02-04 / 18:31:24

Ja fina dukningar är ju sååå kul!!Nu skall jag slappa i soffan efter en helt hysterisk fredag på jobbet!




Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?