The last couple of days

som sagt, tillbaka men ändå inte ...

Tisdag - onsdag = Planeringsdagar med jobbet på underbara Skokloster värdshus
Härliga omgivningar, suveräna lokaler, fantastisk personal o drömrummet för bokaren (moi),
sagolik mat och fantasifull visning av slottet (kallt men häftig känsla därinne).

Tillbaka till verkligheten med hjälp av husbandet mitt som tråcklade in oss alla i bil
och skjutsade oss till jobbet på onsdagseftermiddagen (två avhopp, sjukdom, gav oss lite besvär med skjuts hem)

Självklart fick han vara med på både visning och avslutande lunch, underbaringen.
(kan ni gissa hur omtyckt han är på mitt jobb!!!!)

Några avslutande siffror i budgeten för min del, med världens mysigaste förkylning i kropp o knopp;
huvudvärk (då brukar jag ha feber, kollar inte så känner jag mig inte så sjuk hihi), ont i halsen (svårt
att svälja, nätterna har varit toppen, täppt i båda andningsvägarna tjohej) ..



Kryar på mig o återkommer - det är inte ett hot, det är ett löfte ;-D

Postat av: Anna-Mamma till Kevin
URL: http://annacondas.blogg.se/ 2011-02-25 / 18:44:58

Ångesten börjar avta nu..Men fy va jobbigt det kändes när jag kom på hur det kunde ha gått.. :) Men som sagt man LÄR SIG nåt nytt varje dag! :D



Krya på dig vännen! hoppas du får en fin helg!



KRAMAR


Postat av: Carol Winning
2011-02-25 / 20:08:03

Feel better soon :-)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-02-28 / 09:01:58

Oj oj här var det full rulle minsann, inte kul att få en förkylning mitt i allt det :(

Du får se till att pyssla om dig själv så mycket du hinner !!



Hi hi, vad gullig du är !

Ja de där stövlarna är jag mycket nöjd med, även om min man nog tycker jag bli liiiite lång i dem ;)

Jag lyckades med konsten igår, uppiffad med mina nya stövlar, springa in i mitt stöveltokiga ex igår. Det är nog egentligen lite elakt att erkänna, men det känns rätt bra att känna sig lite extra snygg när man springer på fd ;)

Kram


Postat av: Maria
URL: http://svartochvit.wordpress.com 2011-03-02 / 21:19:35

Å nej är det din tur nu .. hua KRYA på dig !!

Kraam


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?