Häftig upplevelse

med sonen/bonus i morse ... riktigt läckert o lite spooky

Han sitter o bläddrar i en ny favoritbok, en bok om Greklands alla öar,
siktar in sig och lägger upp boken på en dubbelsida och stannar där o mår bra av "målet" kan vi se.

Jag går fram och undrar var han fastnat, vilken ö är hans favorit i den tjocka, tjocka boken ...

döm om förvåning och rysningar när jag ser att THASSOS är ön han fastnat vid!!!!
Husbandets och min absoluta favorit ♥ ♥ bland de öar vi hittills besökt tillsammans.



För den oinvigde så är bd autist utan eget tal, ej heller kan han läsa, men förstå
vad vi pratar om, det har han inga som helst problem med som synes.
Postat av: Jossie
URL: http://jossies.se 2011-01-27 / 10:26:50

Hej!

Vinnaren i dagens blogg är utsedd! in och kika ifall det blev du! :)


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-01-27 / 10:34:34

Wow vad häftigt ! Det bevisar ju att vi männsikor oftast kommunicerar på en massa olika nivåer :)

Hoppas ni kommer iväg dit snart då :)

Kram


Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!
URL: http://eimk.blogg.se/ 2011-01-27 / 20:07:24

Vad häftigt att han fastnade för er favorit! Har aldrig varit på Thassos men kan tänka mig att det är fint där =)


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?