Happy Friday

har jag försökt förmedla nu typ 70 gånger utan att lyckas
och som den otåliga dataanvändaren jag är (snabbt ska det gå)
har jag vid flertalet tillfällen varit på väg att skicka dator o segt insnöat modem
ut genom fönstret o låtit begrava i den meterhöga snön ...

men så har jag djupandats gång efter annan och envist försökt säga

HAPPY HAPPY BOTH FRIDAY AND A HAPPY BIRTHDAY TO DEAR LITTLE SISTER LINDA

Happy 28th Birthday to you!

Postat av: Linda
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-01-08 / 11:45:53

Åh Mia sötaste du är ju alldeles för rar!! Tackar!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?