Prinsessan Novalie

såg dagens ljus 10/1-2011 kl 18.18 och möttes av främst pappa sin,
mamma var i lustgasdimma fortfarande ;-)

Skämt åsido, se lilla underverket hos

JENKAN

Postat av: Jenkan
URL: http://www.jenkan.se 2011-01-14 / 11:24:56

Vad du är underbar ♥



Jag har min telefon antingen ljudlös eller avstängd (för att batteriet är tomt) Loggar ju in på nätet med den då och då i lite pauser ;)



Hon är en blond liten donna, jag trodde inte det var möjligt! Men det mörknar säkert sen iofs.. men ändå! Hennes små läppar gör de mest galna miner och jag kan sitta i timmar och titta och dofta på henne. Snacka om att bli bortkopplad från resten av världen!!



Önskar du kunde vara här så hade vi kunnat titta och dofta tillsammans. För jag tror att pappsen hennes vakar för mycket för att en kidnappning skulle vara möjlig ;)



Kramar från mig och Lilltösa


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?