Fredthevov på Facebook

har funnits en tid, nu också klickbart till höger
på förstasidan


och du kommer in till din inloggningssida, loggar in o kollar läget :-D

Tack KIM för all hjälp - du är obetalbart braaaaaaaaaaa ♥♥♥
Postat av: Sus
2011-07-27 / 16:12:37

Mycket som hänt här sen jag var inne sist :-D Rolig läsning och mycket på gång kan jag tolka in ;-)



Vi är hemma nu efter nästan 2 månader på resande fot - det har varit helt suveränt med så lång ledighet tillsammans alla, men jag har saknat så mycket här hemma! Tur att du har haft tid med telefonkontakt och sms ibland söta vännen.



Nu ledig till söndag och så börjar jag jobba igen. Gå igenom all mail ska jag göra också (suckar djupt det är miiiilslångt i inkorgen på privata, orkar knappt titta och stänger snabbt igen), tvätta och sånt roligt :-D



Ringer dig ikväll och ser om du hinner med en liten träff innan måndag.



Kramar till dig och goaste maken din!


Postat av: Tommy
URL: http://tommytott.blogg.se/ 2011-07-27 / 18:27:12

Sv: Välkommen Mia..:)



Jag vet inte riktigt om det var 17 grader, doppade fötterna, kallt, men massor som badade. Kanske var för jag legat i solen ett par timmar och var riktigt varm.



Campingen vi ligger på heter Dalabadets camping i Trelleborg, ett par mil från hemmet i Malmö.

Vart bor ni?



Trevlig blogg som jag gärna återkommer till.



Soliga hälsingar från oss!


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?