Lunchmys

  • först åt jag en god lunch - tonfisk med smak av tomat och basilika, lyxräkor o créme fraiche
  • sen tog jag med mig en mugg kaffe, en mycket goood bok o satte mig ute i solen
  • när kaffet var urdrucket o boken läst i några sidor kollade jag tax-free utbudet
  • och suktade mig själv med lite hotell- och ortsbilder
  • samt avslutade lunchen med att boka platser på planet, mer benutrymme är värt en extra slant!
Hur såg din lunch ut idag?

Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-07-06 / 16:05:16

åååå ni åker till Krekland snart, kul!Jaa underbart med lite öl o kreativitet på det,haha!

Åt just tonfisksallad som jag gjort här hemma,hehe...konstigt! Håller på o bearbetar p för London nästa år,hihihihihi


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?