10 snabba med Lindisen

tänkte jag köra ....



  • Internet/TV? Internet! (för där kan ja ju se programmen jag gillar hehe)
  • Manchester United/FC Barcelona? Barcelona är favvosar always
  • Parkett/laminat? Parkett är snyggast alla gånger
  • Paris/Rom? Rom trots att jag inte besökt någondera, gillar Italien så det fick bli så
  • Crocs/Birkenstock? har Crocs hemma o i husvagnen, lätt val alltså!
  • Vika/Tvätta? Självklart Tvätta, blä för vika o särskilt utan mangel (vill fååååå!!)
  • SMS/Ringa? Ringa alla gånger, vill höra mina vänner/ovänner/andra i örat nämlisch ;-D
  • Kokt/grillad korv? Gillar båda men äter oftast Grillad
  • Leia Lindholm/Nigella? INGENDERA fick jag välja och det står jag för *hihi*
  • Jeans/Mjukisar? Alla gånger bästaste Mjukisarna!
Gör en lista du med o berätta för LINDISEN
Postat av: Linda
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com 2011-05-23 / 10:37:50

kul att du hakade på.

På söndag visar jag alla deltagare =)

Ha en fin måndag


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?