Tävlar om lyxiga plåtburkar!

ja det gör jag ...

helt sagolika är de och jag vill verkligen ha fler utav
dem i vårt hem (husbandet också såklart!!)



Tävlingen är hos Fika Med Eleonore om fina plåtburkar från Lyxiga Plåtburkar.
Självklart tar jag chansen att vinna plåtburkar och boxar
från  Derrière la porte, Dixie och Blafre

Gör det du med vet jag! Men skynda, skynda, tävlingen
avslutas idag 30/11 kl 18:00!!
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-11-30 / 11:21:05

Jag veeeet. Bara älskar dom där små börsarna, skall lägga i lite guldmynt & gissa om dom två små tjejerna som skall få dem kommer bli glada!

Åh tävlar du med, underbara burkar det där!


Postat av: Sandra
URL: http://lilleput.blogg.se/ 2011-11-30 / 11:40:37

Åh lycka till med tävlingen :)



Haha ja såna vänner ska man verkligen spara på, de är helt fantastiska.



Kram kram


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?