TÄVLING om rabattprocent

hos mig, första tävlingen här,
men garanterat inte den sista :-D

VINSTEN är;

3 rätt = 15% rabatt i DLF's Butik /Camilla Martelius
(på köp över 200 kr)
2 rätt = 10% rabatt enligt ovan
1 rätt = 5% rabatt enligt ovan

FRÅGORNA att besvara är;

1. När startade jag min blogg?

2. Vad är det för ras på våra hundar?

3. Vad heter "husbandet" mitt mer än älskling, sötörat osv
(hans dopnamn alltså, rättstavning krävs inte)?

Lycka till nu alla tävlingssugna :-D

Tävlingen avslutas SÖNDAG 4/12,
därefter meddelar jag vinnarna :-D

PS/ Kommentarerna i detta inlägg syns ej
under tävlingens gång :-D
Postat av: Linda-Mamma till Alfred
URL: http://hummingbird.blogg.se/ 2011-11-28 / 10:47:13

Jippie!

Då kommer de rätts svaren här;)

1: Oktober 2007

2: Dom sötaste dvärgpinschrarna i världen.

3: Leslie "aka Långis" Baker..



Tipsar i bloggen ikväll;)Tack för krua på dig hälsningen det behövs har feber nu=(


Postat av: Jeanette
2011-11-28 / 16:31:58

Hej sötisen.



Såklar man måste vara me å tävla :-)

1) Den 25/10-2007 klockan 13:18:07 om ja inte minns helt fel....fniss



2) Dvärgpinscher ... ehhhh stavas de så?



3) Ljuset i ditt liv heter ju Leslie!!!! <3 <3 <3



Jahapp...de va mitt förslag på rätt svar iallefall



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam



2007-10-25 » 13:18:07


Postat av: Jenkan
URL: http://Http://jenkan.se 2011-11-29 / 09:29:23

1. Oktober 2007

2. Dvärgpinscher

3. Leslie baker

Easy peasy!


Postat av: Vivi
URL: http://www.missvivis.se 2011-11-29 / 09:54:45

Hejhej!

Jag tror jag kan de första, killarna är dvärgpinchrar & du startade oktober 2007, faktiskt precis ett år innan jag startade min blogg :)

Men den tredje förstår jag inte ... han heter väl Sötöra ??!! :)



Jag gillar verkligen webshopen, verklige jättesöta saker sedan får jag nog erkänna att det inte är riktigt sådant som jag brukar köpa :(

Jag vil ju så gärna köpa bara för att stötta om inte annat, visa hur mycket jag beundrar dig som vågar satsa, men just nu innan jul gäller det att hålla i pengarna lite. Jag kommer iaf lägga upp en länk till butiken, absolut ! :)



Att jobba 200% låter däremot inte nyttigt, inte i längden iaf, du får ta det lite lugnt unga dam ;)

Kramar !!!




Postat av: Sandra
URL: http://lilleput.blogg.se/ 2011-11-29 / 18:21:47

Ja det blev supermysigt i alla fall :) Hoppas din advent också var gosig. KRAM


Postat av: Nilma
URL: http://www.nilma.se 2011-11-30 / 10:25:56

SV: Vad kul att höra :D


Att tänka på innan du kommenterar:

- för att slippa missa några inlägg kan du ju klicka här ---> bloglovin
- vill du låna några av mina foton på bloggen - fråga först!
- all reklam, spam och trams RADERAS omedelbums
- medan jag STORTRIVS och BLIR GLAD för alla andra goa kommentarer!








Namn:

E-Post: (Publiceras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?